Ir al contenido principal

Actividade 20: Niveis de organización da materia 2

Seguimos estudando os niveis de organización dun xeito máis detallado.

Na actividade anterior aprendiches que podemos definir dun xeito sinxelo cada nivel a partir do anterior. Pero iso é incompleto, por exemplo, un órgano é  MÁIS un conxunto de tecidos.

Nesta entrada ides a estudar tres propiedades dos niveis de organización:

- Cada nivel de organización engloba aos niveis anteriores. Por exemplo, un elefante ten un sistema respiratorio que consta de órganos como os pulmóns, que a súa vez están compostos de tecidos como o tecido nervioso, que a súa vez o forman células, y así sucesivamente.

1. Cal é a diferenza entre aparato e sistema?  

O aparato e o conxunto de sistemas que axudan a cumprir unha concreta función.O sistema e o conjunto de diferentes organos.

- Cada nivel superior de organización engade propiedades novas que non existían en los niveles previos.

2. Que é a sinerxía? Pon un exemplo.

A sinerxía e a acción conxunta de varios órganos na realización dunha función.Por exemplo grazas a sinerxía entre os órganos de humano e que pode respirar,comer,etcétera.....

3. As células teñen formas e tamaños moi diferentes. Por que cres que é así?                                     

As células son diferentes máis en forma que en tamaño.Existen células planas, con forma de ladrillo, filiformes e outras teñen formas irregulares.E asi porque as diferencias no tamaño e na forma das células gardan relación con su función.

- Entre os niveis de organización destaca o da célula

4. Define célula. Por que cres que é tan importante? 

E a unidade máis pequena que pode vivir por sí soa.Forma todos os organismos vivos e os texidos do corpo.As tres partes principais da célula son a membrana celular,o núcleo e o citoplasma.

Le brindan estructura al cuerpo, absorben los nutrientes de los alimentos, convierten estos nutrientes en energía y realizan funciones especializadas

 

Comentarios

Entradas populares de este blog

Actividade 46: Ciclos de cociña e de sanidade.

  1 - Define: emulsión, xelificante. -Emulsión: Sustancia química que recubre as películas fotográficas e está formada por sal de prata emolsionada con xelatina. -Xelificante: Sustancia que da textura a un producto alimenticio mediante a formación dun xel. 2 - Busca en internet. Cal é a diferencia entre un medicamento, principio activo e excipiente? -Principio activo:A materia ou porción dun medicamento a que atribuyese unha actividade apropiada para constituir un medicamento.   -Excipiente:Sustancia desprovista de actividade farmacolóxica previsible que añade un principio activo pra facilitar su vehiculización e administración e así formar o medicamento. 3 - Define as seguintes técnicas de diagnose: radioterapia, endoscopia, TAC -Radioterapia: Tratamento médico de algunhas enfermidades que consiste na utilización e a aplicación de raios,os raios X. -Endoscopia: Exploración ou exame visual das cavidades ou conductos internos do corpo humano mediante un endoscopio.  -...

Actividade 3: Que é a ciencia? Ciencia y seudociencia.

  Actividade 3: Que é a ciencia?Ciencia e seudociencia   1. Que é unha seudociencia?. E aquela afirmación, creencia ou práctica que e presentada como científica e fáctica, pero e incompatible  con o método científico. , 2. Busca 3 exemplos de seudociencias e explica en que consisten. Astrología:E un estudio da posición e os movementos dos astros e a influencia nas personas e nos acontecementos do mundo. Magnoterapia:E Unha técnica da fisioterapia que utiliza campos magnéticos para restituir o equilibrio bioquímico celular. Frenología:E  unha antigua disciplina cientifica que dedicabasr a estudiar a localización das funciones cerebrais para determinar os rasgos da personalidades e o carácter do individuo estudiado.  1.Busca nun diccionario ou en internet que significan:Inmunidade,Verificable,Contaxio.Subrayalas no texto. Inmunidade:Estado de resistenza naturai ou adquirida que posen alguns organismos frente a unha enfermidade o ataque dun axente infeccioso ou tó...

Actividade 42: A teoría cinética da materia.

 Na presentación que está na aula virtúal sobre A materia un dos apartados máis importantes é o da T eoría cinética da materia que nos permite explicar os cambios de estado da materia dende un punto de vista dos átomos. Nesta entrada ides a repasala. 1- Como explica a teoría o estado líquido. N este estado as forzas entre as partículas son máis débiles que no sólido o que implica que éstas teñan liberdadd de movemento,así as partículas están dotadas de movementos de vibración,rotación e traslación.As partículas aún manteñen cercanas unhas a outras. 2 - Que lle pasa a unha barra de ferro cando se somete a altas temperaturas de acordo con dita teoría.. Esta enerxía que aplicase fai que os átomos do metai comencen a moverse a maior velocidade e vibren de maneira acelerada. 3 - Por que nunha bombona de butano (que é un gas) ao movela sona como si tivera líquido no seu interior.  O tanque sona como si tivera dentro un líquido,porque o gas está en estado líquido.E está nese estad...